13 Şubat 2014

Sevgililer Günü Faşizmi

Senjar
Life May Kill

Şubatın gelmesiyle birlikte tıkladığım her sitede mide bulandıran kalpler çiçekler böcekler senenin en güzel(!) en anlamlı(!) gününe yaklaştığımızın çanlarını çalıyor. Televizyonu açıyorum tüm reklamlar gül yapraklarıyla revize edilmiş. Gerçi piyasa böyle günleri hep kullanıyor, anneler günü babalar günü filan gibi. Çok yüksek ihtimalle sevgililik müessesinin içinde uzun süre barınamayan özgür bir bizon* olduğumdandır ama bu 14 Şubat kadar gözüme batanı, isyan ettireni yok. Sevgililer gününde nereye gitmeliymişiz, sevgililer gününde ne giymemiz gerekliymiş, hangi yemekleri yapmalıymışız…  Tüm elektronik aletleri bir kenara fırlatıp boş boş tavana bakasım geliyor yemin ederim.  

 Temsili ben


Senelerden 10 yaşında falanım, kapkara ve insan irisiyim, süt dişlerinden sonra çıkan suratıma bikaç boy büyük gelen devasa yetişkin dişler yüzünden dişleğim. Her pazar gecesi istisnasız ettiğimiz “Zeyna vs Banyo” kavgasını kaybediyorum, mutsuzum ve banyo sonrası annem KÜT kıvırcık saçlarımı fırçayla düzleştirmeye çalışarak kurutuyor. Hani çirkinliğimi daha nasıl anlatsam bilemiyorum; sınıfta oyun oynuyoruz mesela, herkes bir karakteri canlandırıyor, Kübra denen şıllık Ruhsar’lığı tekelinde tutuyor, ben hep Mazhar oluyorum öyle düşünün. Ama hayal gücüm çok geniş maşallah, geceleri rüyamda Freddy Krueger’ı  görmemek için 21 tane besmele  çektikten sonra büyüdüğümde nasıl da herkesin beni seveceğini, yürüdüğüm yollarda başımla mağrur bir şekilde selamladığım erkeklerin hemen bana aşık olacağını, kızların beni hep kıskanmasına rağmen onlara şefkatli davranacağımı, Ruhsar kadar güzel, Zeyna kadar cesur, Milagros kadar asi ve başına buyruk olacağımı düşünüyorum. O gecelerin birinde zan diye aklıma dank ediyor. Ya çok güzel ve mükemmel ve zeki ve daha bütün süpersoniklikler olduğum için bana aşık olan milyonlarca yakışıklıdan birine gönlümü kaptırırsam da derslerim kötü etkilenirse?! Göğsüme bir fil oturuyor, hemen kalkıp günlüğümün en arka sayfasını açıyorum ve üçkulvalabinasbesmeleler eşliğinde kendimi lanetliyorum. 


21 Besmele'ye rağmen

Teenage Dream

22 YAŞINI BİTİRİNCEYE KADAR** HİÇBİR İLİŞKİN UZUN SÜRMEYECEK. HİÇBİR ERKEKLE DİKİŞ TUTTURAMAYACAKSIN, O YÜZDEN DERSLERİNİ ÇALIŞSAN İYİ EDERSİN!!!! AMİN!!!!!

Nasıl bir mübareksem, nasıl bir içtenlikle nasıl bir korkuyla ettiysem o duayı, Pennsylvania bedduacısını kıskandıracak kadar iyi tuttu. Dilek kapısı sonuna kadar açıkmış, zira lanetin bitmesi gereken tarihin üzerinden 8 ay geçmesine rağmen, ilişkiler konusunda hala bir arpa boyu yol aldığım söylenemez.

Benim  14 şubata zerre olumlu duygu hissedememem işte bundan ötürü hep.

Yalnız pek çok insanın bunun stresini yaşadığını da biliyorum. Değişik şeyler deneniyor mesela geçen sene yalnız arkadaşlarımın bir çifti kendilerini moda sokup sanki sevgililermişçesine güzel bir restorantta rezervasyon yaptırıp hediyeleştiler birbirleriyle. Etraflarındaki insanlara aldırmadan lokmaları boğazlarına dizmeden nasıl atlatacaklar diye meraklanmıştım ama sağ olsunlar şişe şişe şarap içip nefretlenip bana gelmişlerdi. Hani varsa aranızda bunu deneyecek uyanıklar heveslenmesinler boşuna, zıkkımlanmakla geçecek geceniz haber vereyim.

Günü unutmaya çalışmam da bir işe yaramıyor. Anneme yıllardır 14 şubatın SEVGİ değil SEVGİLİLER günü olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Her birbirini seven kutlamıyor diyorum arada cinsellikli şeyler olması lazım sevgili olunması lazım filan diye, tane tane… Ama ne yazık ki bir türlü sabah uyanır uyanmaz bana “SEVGİ GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIMM!!!” mesajını atmasına engel olamıyorum. Bu sene de sinirlerimin bozulmaması için internet başında fazla dolaşmayıp, annemin mesajına biraz sinirlenip biraz gülümseyip  1 kova dondurma alıp ağlamacalıklı bir film izleyip, ders çalışıp her şeyin normale döneceği, harçlığımın yatacağı bebek 15 şubatı bekleyeceğim.  Kahrolsun çiftlerin 14 Şubat faşizmi… Ne diyeyim…

Bu sıkıntıyı çekmemek için alternatif olarak saatler içinde idareten sevgili bulmak yada nüks*** için whatsapp aşındırmak düşünülebilir.

Çift olanlar için ise hediye almak için son saatler. Pofuduk ayılar, kalpli yastık, gül, seksi iç çamaşır filan tükenmiş olur diye tahmin ediyorum. Eviniz varsa yemek hazırlamak, kolye atkı gibi boyun süsleri almak karşınızdakini üzmeden ortalama bir Sevgililer Günü geçirmenizi sağlayabilir. Yine de ortalık yerde dikkat edin, yalnız bir ruh hastası tarafından sabote edilebilirsiniz. 

Şu kliple biraz olsun neşenizin yerine geleceğini umuyorum. Sevgiyle sevgiliyle kalın. xoxo



*Özgür bir bizon yerine geçimsiz bir kaltak da diyebilirsiniz bakış açısına göre, opsiyonel.

**22 yaşı da yüksek matematik dehamla 4 yıllık bir üniversiteyi kalmadan bitirebilme ihtimaline tutunarak hesaplamışım. Okulum 6 yıllık, 1 yıl da kaybettim zaten. İleri görüşlülükte Bizans İmparatoru Kantakuzen gibiyim.  (Bilmeyenler için Orhan Gazi’ye Sırp-Bulgar savaşında kendisine destek verdiği için Çimpe Kalesini hediye ederek, Rumeliye kapı açan ve dolaylı olarak İstanbulun fethedilmesine Bizansın Çöküşüne sebep olan talihsiz adam)

***Daha önceden ilişki yaşadığı insanla yeniden yaşanan ilişki. Ex’e dönmece. 

1 yorum:

  1. Eğlendim. Güldüm. :)) 14 Kubat'tan bahsedebilirdin ama reklama girerdi :) Ay valla ben çok eğlendim o reklamda. Ayrıca, annem ve ANNEANNEMin benimle sevgilim olmadığı için dalga geçmeleri beni hem güldürdü hem de düşündürdü. Olsundu, ÇEK ORDAN ABLAMA Bİ KUTU DONDURMA, AÇ ORDAN GÜZEL Bİ FİLM, qanqalarla qelekten bir akşam geçirelim 14 şubatta. Sevgilim olsa da kutlamazdım zaten hıh. (Kutlardı.)

    YanıtlaSil

.