24 Aralık 2013

İndirim Sezonu Yaklaşırken Dikkat Edilmesi Gerekenler...

Bmigo
Fashion May Kill


Bir yılın daha sonu gelirken, kış sezonu indirimleri de yaklaşıyor. Tam mağaza mağaza gezip bir şeylere göz koymaca, ''Hadi bi hafta daha satılmasın, hadi inşallah!! Ya satılırsa? Kahretsin sadece bi tane medium kalmış! Of alsam mı acaba??!'' şeklindeki çelişkilerden ölmece zamanları. Dayanın az kaldı!

Yılların geçmesi ve fiyatların artmasına rağmen, aylığımın aynı kalışı sebebiyle ben de indirimleri dört gözle bekler oldum. Gerçi ''Off altmış liraya t-shirt mü olur ya indirimi bekliyim en iyisi.'' dediğim t-shirtlerin maksimum elli liraya düştüğü yaz indirimlerinde biraz şevkim kırılsa da, önemli olan o havayı solumak, o anı yaşamak mottosuyla harekete hazır bekliyorum.

Şimdi diyeceksiniz ne anı, ne havası? Coğrafi konumu açısından Ege Üniversitesi'nde okumanın faydaları diyeyim ben biraz. Şimdi aralık sonu - ocak başı muhtemelen bizim sınavlarımız bitmiştir, boş boş derslere geliyoruzdur, işimiz gücümüz yoktur yani. Önce indirimin başlayacağı gün, çeşitli kaynaklardan özenle araştırılır, öğrenilir. Birikimler hesaplanmaya, ne kadarını neye kullansam, nelere ihtiyacım var muhabbetleri yapılmaya başlanır. İndirim günü ilk derse girilir sıkıntıyla beklenir. Ardından açılış saatinde üç beş kişilik gruplar halinde foruma hareket edilir. Uzun zamandır görülmeyen dostlar görülür, selamlaşılır, gün içinde alınanlar birbirine gösterilir. Ama tabiî asıl neredeyse kimseler gelmeden her şeye ulaşılabilir. Böylelikle öğlen üst katta verilecek yemek molasına kadar uzun bir deneme, yanındakine fikir verme, kasada sıra bekleme maratonu başlar.

Yine böyle zamanlardan birine yaklaşırken dedim ki bu sezon neler oldu, neler çıktı bir toparlayayım; ''Fashion May Kill'den büyük hizmet!'' diye okuyuculara sunayım!

Ha bu arada oradan çıkıp ''Ya bunlar Chanel, Dior, pahalı pahalı markalar, ben nasıl alayım ki bunları Bmigo gene niye bunları koymuş yeaa!!'' falan demeyin! Daha bugün forumu gezdim bir bir benzerlerini buldum. Fikirleri buradan alın, Zara'ya, Pull & Bear'a koşun!

İşte bu sezonun almazsanız olmazlarından birkaç tane başlık...

Tercihen yarasa kollu, büyük, maskülen kabanlar.

Arkadaşlar yapacak bir şey yok, böyle büyük hatta kocaman bir kaban alınacak çünkü yakın zamanda başlayan, kadın giyimindeki maskülenlik ve geniş kesimler uzun bir süre devam edeceğe benziyor.





Yılan derisi herhangi bir şey.

Cool Olmanın İlk Adımı: Deri yazısını görüp de hâlâ deri ceket almayan varsa(!) ya da bir başka deri parça fikrine her zaman açıksanız, bu sefer tercihinizi yılan derisi doku ve desenli bir şeylerden yana kullanın!







Kürk detaylı her şey.

Çantalar, ayakkabılar, ceketler, etekler, bu sezon kısaca her şeyde bir kürk detayına rastlamak mümkün. İçlerinden en fazla öne çıkanı ise ceket, kaban manşetlerinde kullanılanlar...






Metal dikenler, çıkıntıların modası geçti mi? Hayır hâlâ devam ediyor.

Asiliğin modasının asla geçmeyeceği gibi, bu metallerin de modası geçmeyeceğe benziyor. Gönül rahatlığıyla bir parça edinin.






Resim baskılı çantalar, biraz salaş parçalar da var.





Bir tık fazla şıklık arıyorsanız, dantel doğru adres!




Not: Eğer Dolce & Gabbana'nın şu küpelerinin bir benzerine ulaşırsanız, zirveye ulaştınız demektir! Allah aşkına bana da haber verin odamın duvarına asıcam.



3 yorum:

  1. Kürk detayları gerçek hayvan kürkü kullanılmasa da sevemiyorum, ayıpsa ayıp. Bol kollu maskulen kaban: check. Yılan derisi detaylı makosen: alınacaklar listeme eklendi. Baskılı çanta: check. Zımbalı herhangi bir şey: check. Söylemeden geçemeyeceğim, yine çiçekli böcekli baharı andıran gömlek ve bluzlar da revaçta değil mi Bmigo?

    YanıtlaSil
  2. Beyaz kürk serisi, dantel serisi ve çantalar favorilerim oldu. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
  3. Oleyy aylardan Ocak derslerimiz boş ve aybaşımıza + öğrenimimize az kalmış:P:D bmigocum çok beğendim bu yazını da.Her ne kadar ben yılan derisi desenleri kendimde sevemesem de çok şık duruyor.kürk serisi ve dantel benim de favorilerim:)

    YanıtlaSil

.